Syksyinen tervehdys!

Hei vaan saunomisen ystävät !

Kesä on vaihtunut syksyyn ja juuri tällä hetkellä upea keli ja luonnon väriloisto antavat energiaa pimenevään loppuvuoteen. Onhan syksy muutenkin yksi parhaista vuodenajoista, moni rankkaa sen melkein mitalisijoille.

Supsan hallitus kokoontui hiljattain ja linjasi syksyn toimintaa ja muita suunnitelmia. Koronatilanteen helpottaessa voi saunaseurankin toiminta vähitellen normalisoitua, toki varovaisuutta täytyy ylläpitää silti.

Syksyn toimintakalenterissa ovat ainakin seuraavat tapahtumat:

• 8.10  Kauhtuan savusauna, Kyröskosken talviuimarit
  • 6.11   Kaamosauna, Häkämäki Kihniö
  • 18.12 Pikkujoulut, Mikro-Pulssi
  • Avantosaunat alkavat joulukuussa. Talven aikana on tarkoitus tehdä viisi retkeä eri puolille Pirkanmaan avantosaunoja.

Niin avantosaunoista, kuin kaikista muistakin tapahtumista tiedotetaan aina erikseen ja tehdään faceen tapahtumakutsu.

Supsan kotisivuja on ehostettu viime aikoina ja uudet sivut lanseerataan käyttöön pikapuoliin.  Tomi Lehtolalle kuuluu iso kiitos kehitystyöstä.

Kauhtualla toivottavasti nähdään.

Mukavaa syksyn alkua !