Vuosikokouksen antia 2024

Supsa ry:n vuosikokous istuttiin viime perjantaina 15.3. Kokouksessa käytiin läpi sääntöjen mukaiset asiat ja vahvistettiin mm. kuluvan vuoden toimintasuunnitelma tapahtumineen.

Yhdistys sai myös uuden kuusihenkisen hallituksen: Jyrki Lehtiniemi (pj.), Hannu Merikoski (vpj.), Sami Pajunen (siht.), Esa Wallius (rahastonhoitaja), Tomi Lehtola (jäsen), Kari Keinonen (jäsen). Toiminnantarkastajaksi valittiin Tomi Harju ja varalle Nina Hietanen.

Jäsenmaksu pidettiin edelleen 10 €:ssa, vaikka keskustelua käytiinkin sen korottamisesta.

Kiitokset kaikille osallistuneille sekä paikan päällä, että linjoilla! Erityiskiitos Tero Lahtiselle kokouksen vetämisestä.

Supsa ry:n hallitus
Jyrki, pj

Suunnitellut tapahtumat 2024

• Avantosaunaretket talvi 2024
    – 30.1: Veittijärvi, Ylöjärvi
    – 14.2: Kaukajärvi, Tampere
    – 24.2: Räikkä, Ylöjärvi
    – 1.3: Kauhtua, Kyröskoski
  • 15.3 klo 18: Vuosikokous
  • 4.5 klo 14-16: Kevätsaunatapahtuma, Mältinranta
  • (24-26.5): Viron retki. Yksi yö Tallinnassa, toinen maaseudulla
  • kesä-heinäkuu: Jämsän Saunakylä tai Mäntän taidesauna
  • 19-20.7: Ikaalisten saunafestivaalit / Jokin muu saunafestivaali, joita järjestetään monia kesäaikaan
  • 10.8: Teatterisauna Sappeen kesäteatteri, Pälkäne
  • (3.8): Herrankukkaro
  • 2-3.11: Kaamossauna
  • 21.12: Pikkujoulut
  • Marraskuusta alkaen: Syyskauden avantosaunat

Lisäksi Supsa toteuttaa mielellään jäsenistöltä spontaanisti tulevia ehdotuksia.