Syysterveiset

Kesä ja kärpäset ovat vaihtuneet alkusyksyn rauhallisempaan menoon ja samalla onkin hyvä hetki käynnistää saunaseuran loppuvuoden toimintaa.

Kauhtuan maineikkaalle savusaunalle mennään pe 6.10. Lähtö Tampereelta noin klo 17. Paikalla makkaranpaistomahdollisuus. Kimppakyyti.

Loppusyksyn ehdoton huipennus Kaamossauna ottaa paikkansa la 28.10 – su 29.10 Luutsaaren vuokratuvalla Isojärven kansallispuistossa. Luvassa patikkaretki n. 10 km nuotiogrillailuineen ja sen päälle saunottelua. Yöpyminen mahdollista muutamilla sängyillä ja muuten lattiapaikoilla. Tänä vuonna kutsu on lähetetty myös Tampereen Taivaltajien listoille. Kimppakyyti.

Supsan loppuvuoden viimeinen tapahtuma Pikkujoulut saunotaan joulukuun puolella. Tapahtuman toteutustapa on vielä pohdinnassa. Myös avantosaunaretket käynnistetään, jahka sääolosuhteet ovat otolliset.

Kaikista näistä tapahtumista lisätietoa ja varsinainen ilmoittautuminen hieman myöhemmin, mutta ennakkoon voi ilmoittautua jo nyt. 🙂

Ensi pe 22.9 tapahtuu myös Tampereen maauimalassa, jolloin siellä lämpiää ulkosauna viimeistä kertaa tänä syksynä (klo 17.30-22.00). Pääsylipun (6 €) voi ostaa uintikeskuksen takana olevasta kahvilasta. Lisätiedot: https://www.tampere.fi/ajankohtaista/2023/08/30/syyskuun-saunaperjantait-alkavat-tampereen-maauimalassa. Ainakin muutama supsalainen on kirmaamassa paikalle, joten voidaan sopia, että nähdään kaikkien innokkaiden kanssa lipunmyyntipisteessä klo 17.45. Toki voi hihkaista etukäteen varuiksi s-postiin tai Faceen, jos on menossa, niin saadaan porukka helpommin kokoon.

Supsalla on myös uusi logotuotehanke suunnitteilla. Aiemmin teetetyt t-paidat menivät, kuin kuumille kiville, joten katsotaan kuinka seuraavaksi käy Supsan pyyhkeelle! Hallituksen jäsen Hannu Merikoski työstää tätä projektia pää sauhuten, joten odotettavissa on varmasti hyvä lopputulos. Infotaan projektin edistymisestä lisää loppuvuoden kuluessa.

Saunaterveisin,

Jyrki