Pikkujoulut 2021

Supsa ry vietti pikkujoulut leppoisissa merkeissä viime lauantaina. Väkeä oli kokoontunut paikalle varsin mukavasti noin 25, joista osa lapsia.

Ilta oli jälleen kerran toiminnantäyteinen ja aika kului nopeasti. Ohjelmaan mahtui ruokailun ja saunomisen lisäksi joulupukin käynti, stand up -esitys, lestinheitto ja vuoden supsalaisen kruunaus.

Hallituksen jäsen Tomi Lehtola pokkasi Vuoden Supsalainen kiertopalkintokiulun itselleen ansioistaan yhdistyksen kotisivujen päivityksessä.

Kiitokset vielä kaikille osallistuneille!

Supsa jatkaa toimintaansa ensi vuoden puolella avantosaunojen merkeissä. 11.1.2022 on seuraava ryntäys ja se suuntautuu Tahmelan huvilalle Tampereen Pispalassa. Tästä ja seuraavista retkistä lisää tietoa ensi vuoden puolella.

Oikein hyvää Joulua ja onnea Uudelle Vuodelle !

Vuoden Supsalainen kiertopalkintokilju

Kuva 6 / 6