Miksi kannattaa liittyä?

Supsan seurassa pääset tutustumaan erilaisiin saunoihin ja samanlaisiin ihmisiin, jos saunakulttuuri on sydäntäsi lähellä.

Supsaan liittyminen on helppoa!

Jo moni on ällistynyt huomatessaan miten helppoa Supsaan liittyminen on. Liittyäksesi Supsaan voit täyttää allaolevan liittymiskaavakkeen tai lähettää vapaamuotoisen viestin puheenjohtajalle osoitteeseen jyrki.t.lehtiniemi(at)gmail.com.

Jäsenyys maksaa nykyään 10 euroa per vuosi. Näin hankittu jäsenyys on voimassa kalenterivuoden loppuun asti. Seuraavan vuoden jäsenmaksun suuruus määritellään vuosikokouksessa vuoden alussa. Jäsenmaksu maksetaan tilille:  FI23 5730 0820 8631 12 / Supsa ry (Osuuspankki).

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen täysi-ikäinen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Jäsenet hyväksyy hakemuksesta yhdistyksen hallitus.

Kun olet jäsen, pääset Supsan supisuositulle postituslistalle.

t: Hallitus

Liittymiskaavake

*:llä merkityt kentät ovat pakollisia.